Zásadami ochrany osobních údajů
Vaše soukromí bereme vážně a zavazujeme se chránit vaše osobní údaje. Níže naleznete informace o tom, jaké údaje shromažďujeme, za jakým účelem je používáme a jak je chráníme.
Jaké údaje shromažďujeme
Shromažďujeme pouze údaje, které nám dobrovolně poskytnete prostřednictvím kontaktního formuláře, objednávkového formuláře nebo při jiném kontaktu s námi. Typicky se jedná o:
-
Jméno a příjmení
-
E-mailovou adresu
-
Další informace, které nám poskytnete v rámci komunikace
Účel zpracování údajů
Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem:
-
Zodpovězení vašich dotazů a komunikace s vámi
-
Zaslání požadovaných materiálů nebo informací
-
Plnění smluvních závazků
-
Dodržování právních povinností
Sdílení údajů s třetími stranami
Vaše osobní údaje nesdílíme s žádnými třetími stranami, pokud k tomu nemáme váš výslovný souhlas nebo pokud nám to neukládá zákon.
Doba uchovávání údajů
Údaje uchováváme po dobu nezbytnou k naplnění účelů, pro které byly shromážděny, nebo po dobu stanovenou zákonem.
Vaše práva
Máte právo na:
-
Přístup ke svým osobním údajům
-
Opravu nepřesných nebo neúplných údajů
-
Výmaz osobních údajů (za určitých podmínek)
-
Omezení zpracování údajů
-
Přenositelnost údajů
-
Odvolání souhlasu se zpracováním kdykoliv
-
Podání stížnosti u dozorového úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů)
Kontakt
Pokud máte jakékoliv otázky ohledně zpracování vašich osobních údajů, kontaktujte nás na:
aktivizujeme@gmail.com
Obchodní podmínky
1. Úvod
Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") upravují právní vztahy mezi Aktivizujeme, se sídlem [adresa], IČ: [IČO], (dále jen "poskytovatel") a klientem (dále jen "klient") v souvislosti s poskytováním služeb canisterapie a konzultací (dále jen "služby").
2. Popis služeb
Poskytovatel nabízí služby canisterapie a souvisejících konzultací. Rozsah, způsob a místo poskytování služeb jsou sjednány individuálně, případně uvedeny v objednávkovém formuláři nebo jiné dohodě.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
-
Klient podává objednávku vyplněním objednávkového formuláře, telefonicky nebo e-mailem.
-
Smlouva o poskytování služeb vzniká potvrzením objednávky ze strany poskytovatele.
-
Poskytovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout bez udání důvodu.
4. Cena služeb a platební podmínky
-
Cena služeb je stanovena dle aktuálního ceníku na webových stránkách nebo individuální dohody.
-
Platba je splatná předem, pokud není dohodnuto jinak.
-
Platba může být provedena bankovním převodem, hotově nebo jiným způsobem dohodnutým s poskytovatelem.
-
V případě prodlení s platbou je poskytovatel oprávněn pozastavit poskytování služeb až do uhrazení částky.
5. Zrušení, změna a storno služby
-
Klient je povinen informovat poskytovatele o zrušení nebo změně termínu nejpozději [24/48] hodin před sjednaným termínem.
-
Při nedodržení této lhůty může být účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny služby.
-
Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín služby z důvodů na své straně, přičemž klient bude o změně neprodleně informován a nabídnut mu bude náhradní termín.
6. Práva a povinnosti klienta
-
Klient je povinen poskytnout pravdivé a úplné informace související s poskytovanou službou.
-
Klient je povinen dodržovat pokyny poskytovatele týkající se průběhu služby.
-
Klient bere na vědomí, že canisterapie není náhradou lékařské péče a nenahrazuje odborné zdravotní vyšetření ani léčbu.
7. Odpovědnost
-
Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé z nevhodného nebo nesprávného použití poskytnutých informací či doporučení.
-
Klient využívá služby na vlastní odpovědnost a je povinen zvážit případná zdravotní omezení před objednáním služby.
-
Poskytovatel není odpovědný za jakékoliv nepříznivé reakce nebo zdravotní komplikace, pokud nebyly sděleny relevantní informace o zdravotním stavu klienta před poskytnutím služby.
8. Ochrana osobních údajů
-
Poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů v souladu s platnou legislativou (GDPR).
-
Osobní údaje jsou shromažďovány pouze v nezbytném rozsahu a používány výhradně pro účely poskytování služeb, fakturace a komunikace s klientem.
-
Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu "Zásady ochrany osobních údajů", který je k dispozici na webových stránkách.
9. Duševní vlastnictví
-
Veškeré texty, obrázky, metodiky a další materiály poskytované v rámci služby jsou duševním vlastnictvím poskytovatele a není dovoleno je bez jeho písemného souhlasu kopírovat, sdílet či používat k jiným účelům.
10. Reklamace a řešení sporů
-
Klient má právo podat reklamaci na poskytnutou službu v případě, že nebyla provedena řádně.
-
Reklamace musí být podána písemně do 14 dnů od poskytnutí služby na e-mail aktivizujeme@gmail.com
-
Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů.
-
Veškeré spory budou řešeny dohodou, případně soudně dle platné legislativy České republiky.
11. Závěrečná ustanovení
-
Tyto podmínky jsou platné od data zveřejnění na webových stránkách.
-
Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit. O změnách bude klient informován vhodným způsobem.
-
Právní vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.
12. Kontakt
V případě dotazů, objednávek nebo reklamací kontaktujte:
-
E-mail: aktivizujeme@gmail.com
-
Telefon: +420 776 456 252
-
Adresa: [adresa]