Zásadami ochrany osobních údajů

Vaše soukromí bereme vážně a zavazujeme se chránit vaše osobní údaje. Níže naleznete informace o tom, jaké údaje shromažďujeme, za jakým účelem je používáme a jak je chráníme.

Jaké údaje shromažďujeme

Shromažďujeme pouze údaje, které nám dobrovolně poskytnete prostřednictvím kontaktního formuláře, objednávkového formuláře nebo při jiném kontaktu s námi. Typicky se jedná o:

  • Jméno a příjmení

  • E-mailovou adresu

  • Další informace, které nám poskytnete v rámci komunikace

Účel zpracování údajů

Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem:

  • Zodpovězení vašich dotazů a komunikace s vámi

  • Zaslání požadovaných materiálů nebo informací

  • Plnění smluvních závazků

  • Dodržování právních povinností

Sdílení údajů s třetími stranami

Vaše osobní údaje nesdílíme s žádnými třetími stranami, pokud k tomu nemáme váš výslovný souhlas nebo pokud nám to neukládá zákon.

Doba uchovávání údajů

Údaje uchováváme po dobu nezbytnou k naplnění účelů, pro které byly shromážděny, nebo po dobu stanovenou zákonem.

Vaše práva

Máte právo na:

  • Přístup ke svým osobním údajům

  • Opravu nepřesných nebo neúplných údajů

  • Výmaz osobních údajů (za určitých podmínek)

  • Omezení zpracování údajů

  • Přenositelnost údajů

  • Odvolání souhlasu se zpracováním kdykoliv

  • Podání stížnosti u dozorového úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů)

Kontakt

Pokud máte jakékoliv otázky ohledně zpracování vašich osobních údajů, kontaktujte nás na:
aktivizujeme@gmail.com


Obchodní podmínky

1. Úvod

Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") upravují právní vztahy mezi Aktivizujeme, se sídlem [adresa], IČ: [IČO], (dále jen "poskytovatel") a klientem (dále jen "klient") v souvislosti s poskytováním služeb canisterapie a konzultací (dále jen "služby").

2. Popis služeb

Poskytovatel nabízí služby canisterapie a souvisejících konzultací. Rozsah, způsob a místo poskytování služeb jsou sjednány individuálně, případně uvedeny v objednávkovém formuláři nebo jiné dohodě.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

  • Klient podává objednávku vyplněním objednávkového formuláře, telefonicky nebo e-mailem.

  • Smlouva o poskytování služeb vzniká potvrzením objednávky ze strany poskytovatele.

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout bez udání důvodu.

4. Cena služeb a platební podmínky

  • Cena služeb je stanovena dle aktuálního ceníku na webových stránkách nebo individuální dohody.

  • Platba je splatná předem, pokud není dohodnuto jinak.

  • Platba může být provedena bankovním převodem, hotově nebo jiným způsobem dohodnutým s poskytovatelem.

  • V případě prodlení s platbou je poskytovatel oprávněn pozastavit poskytování služeb až do uhrazení částky.

5. Zrušení, změna a storno služby

  • Klient je povinen informovat poskytovatele o zrušení nebo změně termínu nejpozději [24/48] hodin před sjednaným termínem.

  • Při nedodržení této lhůty může být účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny služby.

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín služby z důvodů na své straně, přičemž klient bude o změně neprodleně informován a nabídnut mu bude náhradní termín.

6. Práva a povinnosti klienta

  • Klient je povinen poskytnout pravdivé a úplné informace související s poskytovanou službou.

  • Klient je povinen dodržovat pokyny poskytovatele týkající se průběhu služby.

  • Klient bere na vědomí, že canisterapie není náhradou lékařské péče a nenahrazuje odborné zdravotní vyšetření ani léčbu.

7. Odpovědnost

  • Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé z nevhodného nebo nesprávného použití poskytnutých informací či doporučení.

  • Klient využívá služby na vlastní odpovědnost a je povinen zvážit případná zdravotní omezení před objednáním služby.

  • Poskytovatel není odpovědný za jakékoliv nepříznivé reakce nebo zdravotní komplikace, pokud nebyly sděleny relevantní informace o zdravotním stavu klienta před poskytnutím služby.

8. Ochrana osobních údajů

  • Poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů v souladu s platnou legislativou (GDPR).

  • Osobní údaje jsou shromažďovány pouze v nezbytném rozsahu a používány výhradně pro účely poskytování služeb, fakturace a komunikace s klientem.

  • Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu "Zásady ochrany osobních údajů", který je k dispozici na webových stránkách.

9. Duševní vlastnictví

  • Veškeré texty, obrázky, metodiky a další materiály poskytované v rámci služby jsou duševním vlastnictvím poskytovatele a není dovoleno je bez jeho písemného souhlasu kopírovat, sdílet či používat k jiným účelům.

10. Reklamace a řešení sporů

  • Klient má právo podat reklamaci na poskytnutou službu v případě, že nebyla provedena řádně.

  • Reklamace musí být podána písemně do 14 dnů od poskytnutí služby na e-mail aktivizujeme@gmail.com

  • Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů.

  • Veškeré spory budou řešeny dohodou, případně soudně dle platné legislativy České republiky.

11. Závěrečná ustanovení

  • Tyto podmínky jsou platné od data zveřejnění na webových stránkách.

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit. O změnách bude klient informován vhodným způsobem.

  • Právní vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.

12. Kontakt

V případě dotazů, objednávek nebo reklamací kontaktujte: